Πριν επικοινωνήσετε με την τεχνική μας υποστήριξη, εγκαταστήστε την πιο πρόσφατη έκδοση που είναι διαθέσιμη για εσάς.
Τα προβλήματα επιμένουν ακόμα?
Προνομιακή Επικοινωνία
Η Τεχνική υποστήριξη μέσω τηλεφώνου παρέχεται στους Συνδρομητές του GEO5 και στους χρήστες της Συντήρησης Fine (μόνιμη άδεια).
Ο αριθμός επικοινωνίας είναι +30 2117702197 (3DR Engineering Software). Παρακαλώ μελετήστε τις εργάσιμες ώρες: εργάσιμες μέρες (Δε-Πα) από τις 10:00 μέχρι τις 19:00.
Ο αριθμός επικοινωνίας είναι +420 233 089 490 (Fine Τσεχία). Παρακαλώ μελετήστε τις εργάσιμες ώρες: εργάσιμες μέρες (Δε-Πα) από τις 9:00 μέχρι τις 16:00.
Το προσωπικό μας στην τεχνική υποστήριξη θα σας ζητήσει τον:
- Αριθμός άδειας
?
Πώς βρίσκω τον αριθμό άδειας?
- Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO5
- Στο βασικό μενού,επιλέξτε Βοήθεια
- Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος”
- Έκδοση προγράμματος
?
Πώς βρίσκω τον αριθμό της έκδοης του προγράμματος?
- Ανοίξτε οποιοδήποτε προγράμμα GEO5
- Στο βασικό μενού,επιλέξτε το φάκελο Βοήθεια
- Επιλέξτε το θέμα Περί Προγράμματος
- Περιγραφή Προβλήματος
?
Τι πρέπει να συμπεριλάβω στην περιγραφή του προβλήματος?
Για να έχετε γρήγορη και σωστή υποστήριξη, είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε στην περιγραφή του προβλήματος τις απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις:
- Πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα?
- Ποια βήματα προκάλεσαν το πρόβλημα?
- Το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο σε αυτή την εντολή ή και σε άλλες λειτουργίες?
- Ποιο λειτουργικό πρόγραμμα είναι εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας?
- Τι εξοπλισμό υπολογιστή χρησιμοποιείται (επεξεργαστή, μνήμη, εκτυπωτή)?
- Χρησιμοποιείται άλλο εξοπλισμό ή λογισμικό που θα μπορούσαν να σχετίζονται με το πρόβλημα?
- Δεδομένα που περιέχουν το σφάλμα
?
Επισύναψη Αρχείων Δεδομένων (*.g..)
Είναι σημαντικό για εμάς να λάβουμε τα Αρχεία Δεδομένων με το σφάλμα.
- Επισύναψη Αρχείων Δεδομένων με επέκταση αρχείου GEO5 (*.g.. )
Τεχνική υποστήριξη μέσω email
Η βασική τεχνική υποστήριξη παρέχεται δωρεάν σε όλους τους πελάτες μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας.
Τεχνική υποστήριξη παρέχεται στους χρήστες της τρέχουσας Έκδοσης και στους χρήστες των δύο Εκδόσεων που κυκλοφόρησαν προηγουμένως.
Αναβαθμίσεις λογισμικού
Οι τελευταίες αναβαθμίσεις είναι πάντα διαθέσιμες δωρεάν στους Συνδρομητές του GEO5 ή στους συνδρομητές Συντήρησης. Άλλοι πελάτες μπορούν να λάβουν την πιο πρόσφατη Έκδοση αγοράζοντας μόνο μία Αναβάθμιση.
Συχνές ερωτήσεις
Ελέγξτε τις συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τις άδειες χρήσης και τα κλειδιά.